Hvorfor snekkerforum?

Jeg startet snekkerforum, egentlig mest i irritasjon. Jeg kommer fra en bakgrunn med forum, da innen dataspill, men de mange forumene har sakte men sikkert dødd ut og gått over til andre plattformer og såkalte spillcommunities finnes ikke lenger slik som det gjorde før.

Jeg fant ymse interessegrupper på facebook som hadde masse fantastisk bra innhold, men jeg syntes at det var vanskelig å holde orden i hvilke poster jeg hadde svart på. Oppdateringer eller tilbakeblikk og samtaler på tvers i kommentarer ble bare rot. Derfor fikk jeg til slutt nok og bestemte meg for å lage snekkerforum.no

Hensikten min er at dette skal bli en kunnskapsbank hvor mange typer snekkere gammel og ung kan finne informasjon om trearbeid. At likesinnede som kan hjelpe de, tipse de og la den ervevede kunnskapen gå i arv.
Jeg har som uttalt mål å ikke tjene penger på dette, men det kan være at jeg ber om donasjoner eller sponsormidler for å dekke hostingkostnader etterhvert dersom det skulle vise seg å bli en større side.

Jeg håper at de som kommer hit finner glede i å dele sin kunnskap, diskutere med andre som også er glade i trearbeid og på den måten kan bygge et lite samfunn som sprer det glade budskap om trearbeid.
Det er med vilje du ikke ser forum om politikk eller generelt. For selv om det er gøy å diskutere slik, så er det plenty andre foraer du kan diskutere denslags i. Det er plass til alle, samma om man stemmer på Sylvi, Bjørnar eller alt der i mellom.

Velkommen til snekkerforum. Håper du får det trivelig her!

1 Like